۷ پاسخ

خیر چنین چیزی نیست...فقط چون درد بچه کم‌میشه و یا از بین میره به راحتی میخوابه همین...بچه اگه درد و مشکلی نداشته باشه بیشتر وقتش رو میخوابه البته منظورم نوزاده چند ماهست

دخترم وقتی میخوره گیج میشه میخابه

نک خ میخابن این گرمیچره نبود ک یه سر بیدار بودن خواب نداشتن🤣🤣🤣

نه بابا چه حرفیهههه

نه بابا چه حرفیه

عجب کل بچها الان میخورن

از‌چن نفر شنیدم

سوال های مرتبط

مامان مهرداد مامان مهرداد ۶ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۳ ماهگی
مامان بانو خانوم مامان بانو خانوم ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۳ ماهگی