شربت گرمیچر برای رفلاکس خوبه یان

۵ پاسخ

برای کولیکه و رفلاکس رو تشدید میکنه

تشدید میکنه
من بچمو دادم دو روز تشدیدش کرد دیگه ندادم بهتر شد

واسه دل درد و نفخ هست

نه برای کولیکه

گرمیچر برای درد شکمی بچه هست تا اونجایی که من خیر دارم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۳ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۲ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۷ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۴ ماهگی