شربت گرمیچر برای نوزاد ۴۰روزه آیا خوبه

۲ پاسخ

اره خوبه میگن ۴۰ روز به بعد مشکلی نداره
بعد من از ایرانیش بیشتر راضی بودم تا خارجی

به قطره یا شربت که خاب آور باشه دخترم اصلا نمیخابع دارم میمیرم ازخاب

سوال های مرتبط

مامان ❤️nilmah❤️ مامان ❤️nilmah❤️ ۴ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۵ ماهگی