شربت گرمیچر خوبه برا دلدرد نوزاد؟

۸ پاسخ

مونده به بچت که بیفته مامانم میگف من به شماها گریپ میکچر میدادم
ولی من به بچم کولیکز میدم دوست داره
گریپ میکچر ندادم بفهمم می‌افته بهش یانه ولی میگن خیلی تلخه

اره اما بعد از یک ماهگی بدی قبل ۱ ماهگی ی شربت دیگ میدن

گریپ میکسچر دارم میدم چند روز اول تاثیر داشت الان تاثیر نداره یا اگر داره کمه چون بیقراریشو بازم داره

منم خارجیشو. گرفتم اما راضی نبودم

من‌ گریپ‌میکسچر استفاده میکنم خوبه

بدک نیس
قطره کولیکیز بهتره
با شربت اهورا نی نی

برا پسر من اثر نکرد

بنظرم کامی کالم عالی تره گرمیچر دوروز رو بچم فقد تاثیر داش

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۶ ماهگی