مامانا شربت گرمیچر کسی استفاده کرده برا نوزاد؟

۵ پاسخ

بله عزیزم من استفاده کردم

اره من

دختر من رفلاکسش خفیف بود،گریپ دادم بهش، بدتر شد رفلاکسش .دیگه ندادم بهش.

من استفاده کردم دکترا گفتن دیگه استفاده نکن .. بهش فاموتیدین و میلکازیم بده

اگه رفلاکس داره نده بهش.....تشدیدش میکنه.

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان ❤️nilmah❤️ مامان ❤️nilmah❤️ ۴ ماهگی
مامان آیهان💛👶🏻 مامان آیهان💛👶🏻 ۳ ماهگی