۲ پاسخ

خردش کن با پیاز تفت بده یه ذره زردچوبه و نمک بریز بعد یه لیوان آب بریز تا بپزه،میتونی سیب زمینی نگینی یا برنج نیم دانه که از قبل خیس کردی هم اضافه کتی،یک قاشق برنج کافیه

من تو شیشه میزارم میپزه و میکسش میکنم و میدمش تا راحت تر بخوره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای ناز‌ مامان دوقلوهای ناز‌ ۲ سالگی