رنگ کردن مو مجازه؟ رنگ بدون امونیاک

۱۰ پاسخ

من ماهای اولم اندازه ی نخود خیلی کم رنگ میکردم

البته بدون امونیاک

من در تو سه ماه اولم هرده روز اندازه ی نخود جلوموهامو میزدم 😭الان هفته ۱۵هستم

از هفته۳۷ دکترم گفت

نه نمیشه اکه رنگ میکنی بچه‌ات زردی میگیره

نچ اصلا مجاز نیست

نه نباید رنگ کنی

دکتر به من گفت از ۷ ماه به بعد میتونی بکنی

نه نباید بکنی

من ک میگم ریسک نکنید به استرسش نمی ارزه

سوال های مرتبط

مامان نقل و‌ نبات🍭 مامان نقل و‌ نبات🍭 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری