من ماهای اولم اندازه ی نخود خیلی کم رنگ میکردم
البته بدون امونیاک
من در تو سه ماه اولم هرده روز اندازه ی نخود جلوموهامو میزدم 😭الان هفته ۱۵هستم
از هفته۳۷ دکترم گفت
نه نمیشه اکه رنگ میکنی بچهات زردی میگیره
نچ اصلا مجاز نیست
نه نباید رنگ کنی
دکتر به من گفت از ۷ ماه به بعد میتونی بکنی
نه نباید بکنی
من ک میگم ریسک نکنید به استرسش نمی ارزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.