۴ پاسخ

عالیه پسر من سه ماهگیش این وزنه

نگرامن نباش پیسر من ۵۴۰۰بود گفتن خوبه تو دوماهگیش

اره خوبه وزن پسر منم ۵۶۰۰ بود تو ۲ ماهگیش موقع تولد ۲۶۵۰ بود الان و نمیدونم تا چنر روز دیگه ک واکسن داره ببینم چقد شده

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی