۹ پاسخ

شیرخشک میدین بهش

عالیه دخترمن ۳۲۰۰ امیدتورم الان اینق بشه

خیلی عالیه

عالیه اره

بله خوبه عزیزم پسر من ۳۲۰۰ بود ۳ ماهکی این وزن بود خوب بود بچه شما خیلیی خوبه وزنش ماشالله

اره عزیزم خوبه گلم ماهی یک کیلو بیشتر وزن گرفته

بله عزیزم ماشاالله عاااالی دختر من ۳ به دنیا اومد و تو ۴ماه و نیم شد ۶

ماشالله تپله

عالیه

سوال های مرتبط