شیرخشک میدین بهش
عالیه دخترمن ۳۲۰۰ امیدتورم الان اینق بشه
خیلی عالیه
عالیه اره
بله خوبه عزیزم پسر من ۳۲۰۰ بود ۳ ماهکی این وزن بود خوب بود بچه شما خیلیی خوبه وزنش ماشالله
اره عزیزم خوبه گلم ماهی یک کیلو بیشتر وزن گرفته
بله عزیزم ماشاالله عاااالی دختر من ۳ به دنیا اومد و تو ۴ماه و نیم شد ۶
ماشالله تپله
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.