۱۵ پاسخ

اوی خدا چه نازییی😘

وزن یک ماهگی پاشا چقدر بود گلم؟
آخه من دخترم بدنیا اومد ۸۰ گرم با پسر شما تفاوت وزنی داره

دختر من دوماهگی ۴۷۰۰ بود برا سه ماهگی نبردم واکسن ۴ ماهگی میبرم ببینم چقد شده

چشاشووخداا

ماشالله توپولو من دخترم سه ماهگی ۵۳۵۰ بود 😅

ماشاالله عالیه .پسر من دوماهگی 5.500 بود
الان 4 ماهشه 6.500🥲🥲🥲😭😭😭😭

۲ ماه و ۲۱ روز ۸۲۰۰ بود ۳ ماه و ۱۴ روز ۹ بود

سلام خوبه آره عزیزم
شیر خشک چی بهش میدن؟

آره ماشالله وزنش خوبه اوایل تا۶ماه ماهی ۱کیلو اضاف کنن خوبه.بعد ک ب دندان درآوردن میفتن کمترمیشه

ماشاالله
خوبه

خیلی خوبه شیرخشک میدی یاشیرخودتو

جوجو کوچولو
وزن سه ماهگی دخترام ۴۴۰۰بود گلم
ماشالا وزن گل پسرت عالیه

خیلی هم خوبه

عالی ماشالله
من ۴ ماهشه ۶ و نیم گف کمه
شیرخشک میدی؟

آره عزیزم خیلی خوبه ماشالا بش

سوال های مرتبط