سلام‌مامانا خوبید هزینه سلفری چقده!؟

۸ پاسخ

من پرسیدم گفت آزاده .هزینه شم ۷.۳۰۰

من پارسال ۶ تومن دادم

سلفری بازی جدید دکتراس و برای پورسانت مردمو میفرستن اینور اونور

من قبل از عید پرسیدم ۶۲۰۰ بودش بعد از عید رفتم انجام بدم تعرفه جدید داشتن ۷۳۰۰ الان فکر کنم همه جا همین ۷۳۰۰ اینا باشه

من دو هفته دیگه میخوام برم
تماس گرفتم سوال کردم از ازمایشگاه گفتن ۶/۲۵۰ با تامین اجتماعی ،حالا اگه بیمه تکمیلی داشته باشی کمترم میشه

چند هفته باید بری انجام بدی ....

تا هشت تومن من خبر داشتم الان نمیدونم

۷الی۸

سوال های مرتبط

مامان لـناجـون👶🏻🫀 مامان لـناجـون👶🏻🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا مامان لوبیا ۶ ماهگی
مامان آقا هیراد مامان آقا هیراد ۸ ماهگی
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی