۱۴ پاسخ

من سه روز پیش انجام دادم ۶.۲۵٠
نورژن عالیه هرکی گفته نرگس چرت گفته
خیلی دکترا نرگسو قبول ندارن

خدا لعنت کنه نورژن و همه نیروهاشو که ۲ ماهه هنوز جواب آزمایش منو ندادن تازه تلفن زدم دختره بی سر و پا میگه اگه بتونیم اونموقع هم جواب میدیم کلی هم پول گرفتن از ما
هیچکس گول نخوره اصلا نرید اونجا توالت کاربردی تره تا اونجا

خانوما سنو انتی با آزمایش تو نورژن چقدره؟

آخه میدونی اکثر پزشکا بده بستون دارن و درصد میگیرن خصوصا وقتی رو معرفی میکنن داییم بهم گفت نرگس بخاطر. سابقه اش و متخصصین ک داره حتما برو پیشش

۵۹۰۰دادم فروردین ماه

من متخصصم گفت برو نورژن

آزمایشگاه نرگس انجام دادم داییم پزشک بهم گفت نرگس انجام بدی بهتره پنج نیم شد

من نرگس انجام‌ دادم‌ ۶و۳۰۰ شد

نه همین قدره چون‌ منم ماه پیش دادم دو هفته هم طول میکشه نتیجه بیاد

بین ۸ تا ۱۰ تومن هست کلا

بله من انجام دادم‌ماه پیش ۵۹۰۰ شد

فک کنم همه جا ۸ میلیون به بالاست تهران ۹ تومن

نورژن نده برو نرگس

اهواز نمیدونم چقدر ولی من بندر عباس دادم ۹ میلیون ۱۰۰ شد اگ هزینش داری بده

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته یازدهم بارداری