۵ پاسخ

من شنیدم سلفری خطامیده مجبوری بری آمینوسنتز.کسی دراین باره اطلاعاتی داره؟

خوبه اونجا ارزونه.من تهران سلفری دادم ۹تومن شد😐

اره عزیزم من دوماه پیش ۶ تومن بود

بله اهواز

سلام من سوال کردم گفتن ۶ونیم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان داریوش مامان داریوش ۲ ماهگی