۲ پاسخ

عجیبه من برای قطع پریودیم استروژن زدم دو بار توی این چند سال
و پروژسترون برای پریود شدنه

تا دلت بخاد

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱۲ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی