خانوما من تو اقدامم میشه قلوه بخورم

۵ پاسخ

عزیزم زیاد به این چیزا توجه نکنید تاخدا نخواد برگی از درخت نمی افته من ماه اول بارداری جیگرو قلوه خوردم و هیچی نشد تو بارداری بیشتر از ۵یا۶بار خوردم بعدا فهمیدم که تو بارداری نباید مصرف بشه

تو اقدام همه چی بخور وقتی تست مثبت شد نخور

والا من باردار بودم ونمیدونستم و خوردم مشکلی نداره

آره مشکلی نداره

بخور حامله ک نیستی نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان ندا مامان ندا هفته سیزدهم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری