۵ پاسخ

من از وسط نصف میکنم میدم بهش خودشو میخوره پوستش میمونه

باش ممنون

از ۶ ماهگی دادم

من از وسط نصف میکنم میدم دستش

رنده کن با ماست و نعنا بده

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا و مهیار مامان محمدرضا و مهیار ۱۷ ماهگی
مامان ✦مهرسام✦ مامان ✦مهرسام✦ ۸ ماهگی