۲ پاسخ

من یبار برای سونو رفتم خیلی دکتر خوبی بود ولی خودم دکتر مهدیه خوان پایه رفتم و دررررررجه یک بودش

سر بارداری اولم زیر نظر ایشون بودم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۲ ماهگی
مامان حسین و حلما و گردو مامان حسین و حلما و گردو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه💛😍 مامان جوجه💛😍 هفته پانزدهم بارداری