۳ پاسخ

من شیره خرما تو فرنیش میدم

با موز له میکنم میخوره
یا با بیسکوییت مادر هم له میکنم با یه کم کره گرم

تو فرنی میریزم

سوال های مرتبط

مامان آرتان🧸🫧❤️ مامان آرتان🧸🫧❤️ ۱ سالگی
مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی