سلام مامانا کسی الان به بچش جودوسرپرک میده؟

۳ پاسخ

من توی ۶ ماهگی بعش دادم خیلیم دوس داشت میگن واسه رفلاکسم خوبه

من خریدم‌پودرش کنم باهاش فرنی درست کنم

من دیروز نصف قاشق تو فرنیش ریختم

سوال های مرتبط

مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم ۱ سالگی
مامان السا و تو دلی😍 مامان السا و تو دلی😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فنچول ها مامان فنچول ها ۱۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی