سلام مامانا کسی فرنی با نشاسته به بچش میده

تصویر
۷ پاسخ

اره نشاسته براسرماخوردگیشونم خوبه اتفاقا

چه جوری درست می‌کنید

نشاسته رومنم میتونم بریزم توفرنیش یازوده؟

منم میدم میزارم حاضرشد بایه نصف خرماقاطی میکنم میدم بهش

الان این نشاسته وزن دهی داره؟؟؟

بله من چندین بارم دادم چون پسرم اضافه وزن داره چندتا دکتربردم ودکترخودش هم گفت نده چون بی نهایت چاق کنندست فرنی نشاسته

سوال منم هست میشه با نشاسته درست کنیم بدیم بخورن؟

سوال های مرتبط

مامان الینا مامان الینا ۱ سالگی