مامانای اردبیلی بین براک و خلفی کدوم خوبه؟؟

۱ پاسخ

عزیزم من خلفی میبرم واقعا عالی بود تا الان نتیجه داده .براک هم برادرمو می‌بردیم اونم عالی بود .
ولی از نظر من خلفی

سوال های مرتبط

مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🎀 مامان نی نی🎀 روزهای ابتدایی تولد