خانما بعد آنومالی دوباره کی سونو داریم

۶ پاسخ

سونو وزن اگه اشتباه نکنم بین ۲۸ هفته تا ۳۴ هفته انگار

راستی ۱۸هفته سونو گف جنسیت صد در صد دختره احتمال داره پسر بشه بعدا

سرما خوردم‌ ۱۹ هفته هستم دارو فقط استامینوفن ساده خوردم آبریزش بینی عطسه دارم شدید چیکارکنم

من ۲۴ هفته دکتر گفته باز،برم

دکتر بمن گف 18.24.32.36هفته سونو بدم

فکر کنم همون سنو 30 هفته واسه وزن باشه

سوال های مرتبط

مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان zahra😍 مامان zahra😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری