۶ پاسخ

عزیرم. من خودم آرایشگرم بودم. وارد. 9ماه شدی میتونی رنگ کنی

بله ضرر داره فقط ماه آخر مجازه اونم با اجازه پزشک

بله ضررر داره

صدردصد ضرر داره

بله صد در صد ضرر داره

بدون امونیاک گیاهی بذار من زندایی شوهرم میذاشت همیشه موهاش رنگ بود سر دوتا بچه هاش ولی خودم ماه اخر که میخواستم برم زایمان کنم گذاشتم میرم مطب دکتر مامانایی که یه هفته دیگه زایمانشونه همه سرا مش شده خوشگل میان واسه انستی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ‌مامان‌فسقلی مامان ‌مامان‌فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری