باقالا خوردن ضرر نداره ت شیردهی

۴ پاسخ

باقاله نخور یه مدت گلم میگن حساسیت میاره

ب هیچ عنوان نخور گلم

اگه فاویسم نداره بخور
ولی اگه داره نزار بوشم به بچت بخوره

اگه بچه ت فاویسم نداره ، کم بخور

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۴ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی