خوردن ویتامین دی ت شیردهی مشکل داره؟

۴ پاسخ

نه عزیزم مشکلی نداره
بلکه توصیه هم میشه .‌.

چون شیر دهی که طولانی باشه باعث میشه ویتامین دی کم بشه

نه مشکلی نداره اتفاقا بخوری بهتره

منم اهن و مولتی میخورم دی و نمی‌دونم ولی دکترم قبلا گفته بود همون مکمل بارداری و تا ۳ماه بعد زایمان باید ادامه داد

نمیدونم سوال منم هست .آهن و کلسیم میخورم ویتامین دی و امگا ۳ بخورم اشکالی نداره؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان آقا حامی 🩵 . مامان آقا حامی 🩵 . ۵ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری