۹ پاسخ

نه عزیزم اشکال نداره
برا بعضیا شیرو هم زیاد میکنه

شنیدم شیر رو زیاد میکنه

نه بابا بخور نوش جونت فقط حبوبات نخور ک نفخ داره سبزی بخوری بچه دل درد میشه

ای بابا همه چی که نفاخ شد. تو شیردهی چی بخوریم پس؟

من که میخورم هیچی نمیشه

باعث نفخ میشه نخوری بهتره

نفاخه بچه دل درد میکنه

تو شیر دهی؟فک نکنم

سنگینه فک کنم تا ۴ ماهگی یا بیشتر نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان آقا حامی 🩵 . مامان آقا حامی 🩵 . ۵ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی
مامان مهراد👶🏻 مامان مهراد👶🏻 ۱۱ ماهگی