خوردن عدس پلو تو شیردهی مشکل داره؟؟

۷ پاسخ

خیلی هم خوبه همه چی باید بخوری عزیزم تا چیزای از دست رفته بدنمون سریع برگرده

نفخ داره ، اما نفخش بگیر دیگه کم کم هم باید تو شیردهی همه چیز بخوریم بدنشون عادت کنه

من دیروز خوردم مامانم پخته بود با این که عرق نعنا خوردم ولی دخترم دل‌درد گرفته بود که دور نافشو با روغن زیتون وکف پاشو با روغن زیتون ماساژ دادم بعد نبات داغ با عرق نعنا دادم آروم شد 🫠ولی طفلکی معلوم بود درد داشت

من یسری خوردم ی دل دردی شد ک پشیمون شدم

اتفاقاً عالیع

من راستش تا ۹ ماه اول رعایت کردم

بستگی ب بچه داره اگ شیر خودت میدی ،من ک میخورم بچم بی قرار میشه

سوال های مرتبط

مامان آقا حامی 🩵 . مامان آقا حامی 🩵 . ۵ ماهگی
مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۹ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی