عدس پلو میتونم بخورم ؟؟
رفلاکس کولیک شیردهی

۴ پاسخ

عدس نفاخه

دکتر دخترم گفت 12ساعت خیس کن،بعد بپز

آره چرا نتونی اتفاقا حبوبات شیر رو زیاد میکنن
فقط بعدش داروی گیاهی مثل عرق نعنا یا چیزای دیگه از عطاری بپرس بعد غذاهات بخور نفخ نکنی و ترش نکنی

اره میشه نفخ عدس زیاد نیست
بعدش عرق نعنا بخوری حله

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۸ ماهگی
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 ۴ ماهگی