ایشالا که عدس پلو هم نفاخ نیست تو شیردهی؟ 😐😂

۴ پاسخ

چند ساعت خیس بده نفخشو بگیر بجوشون بعد بریز تو غذا نه نفخ نداره

پلو ماش بخور با گوشت .شیرتم زیاد میکنه خوشمزه ترم هست😋

وای خیلی معضل شده این نفخ و شیردهی 😐
واقعاااا دلم یه سری میوه هارو میخواد
اما میترسم 😭
اگرچه خودم بیشتر اذیت میشم 😐

همه چی بخور پرهیز کردن کار مزخرفیه دکتر اطفال میگه بجز نوشابهه و فست فود همه چی بخور
عدسارو خیسونده باشید ن نیس

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان فراز مامان فراز ۸ ماهگی
مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۹ ماهگی