خانما سبزی خوردن ضرر داره بخورم تو شیردهی ؟

۵ پاسخ

نه خیلی خوبه مخصوصا شوید

نه شیر افزا هم هست بخور انقد حساس نباش بدتر میشه ولی وقتی بخوری کم کم درست میشه

همه چی بخور ولی کم تا بچه عادت کنه

نه من میخورم

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان مهراد👶🏻 مامان مهراد👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان هانیا🥰دلوین🥰 مامان هانیا🥰دلوین🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان الـین🧸🫀✨ مامان الـین🧸🫀✨ ۷ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی