خانام خوردن اسپرسو تو شیردهی ضرر داره

۶ پاسخ

خب بی خواب میشه 😐

کافیین برای نوزاد توصیه نمیشه ضمن اینکه بالا آوردن شیر و کولیک رو بدتر میکنه

من یادمه میخوردم دخترم بی قرار میشد .خوابشم بهم میریخت .

ضرر نداره اصلا عزیزم فق مقدار زیادش باعث بی خوابی و بی قراری بچه میشه

برای کولیک خوب نیس

فک کنم نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان مهراد👶🏻 مامان مهراد👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان سلمان جون 🐣 مامان سلمان جون 🐣 ۳ ماهگی