خانما سبزی خوردن و پیازچه تو شیردهی ضرر داره؟

۳ پاسخ

منم خوردم هیچ مشکلی ندارم

منکه ازروزاول سبزی خوردم فقط تره نخوردم

ارررره باد داره نخووور و اينكه پياز و پيازچه و سير به هيچ وجه نخور هم باد داره هم شير بد طمع ميكنه

سوال های مرتبط

مامان مهراد👶🏻 مامان مهراد👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان الـین🧸🫀✨ مامان الـین🧸🫀✨ ۷ ماهگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی