خانما خوردن نسکافه در شیردهی ضرر داره؟

۲ پاسخ

کلا کافئین خیلی خوب نیست. سعی کن کم بخوری.
یکی از دلایلش اینه که بچه ریلکس میشه خیلی قوی مک نمیزنه. اگر خواستی بخوری سعی کن اول شیر بدی بعد بخوری. که تا وعده شیر دهی بعدی فاصله بیفته.

من هر وقت خوردم با وجود اینک شیرمو کم میخوره شبش بی قرار شد

سوال های مرتبط

مامان الـین🧸🫀✨ مامان الـین🧸🫀✨ ۷ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۵ ماهگی
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۶ ماهگی
مامان امیرو نارین ❤️ مامان امیرو نارین ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان مهراد👶🏻 مامان مهراد👶🏻 ۱۱ ماهگی