مامانا...نسکافه تو شیردهی ضرر داره؟؟

۴ پاسخ

ب شدت بی تاب میشه بچه

کافئین دارہ۔نمےذارہ بچہ ت بخوااابہ۔من ب ھمین دلیل نمےخورم۔۔
عوارض دیگہ اےاگ دارہ من نمےدونم۔

من سزارین بودم میخوردم

بله خواهرم بچه خابش بهم می‌ریزه برا کولیک هم خوب نی

سوال های مرتبط

مامان کوچولوم🥹💙 مامان کوچولوم🥹💙 ۲ ماهگی
مامان امیررضاامیرعباس مامان امیررضاامیرعباس ۱۳ ماهگی