دوستان تو شیردهی نسکافه ضرر نداره؟

۱۰ پاسخ

من میخورم

نمیدونم
من بخاطر اثر دارو و شیرم میخورم گاهی
قطعا زیاده روی توش ضرر دارره در حد تعادل استفاده کن

من هر شب میخورم نخورم سر درد میشم از بعد زایمان

نسکافه و قهوه دوران بارداری و شیردهی خوب نیس

من گاهی میخورم
خودشم اگه ضرر بود خودشون بعد زایمان نمیگن نسکافه بخورین

من از مشاور شیردهی پرسیدم گفت خوبه اتفاقا ارامش میده به بچه

کم بخور عیب نداره
من هر وقت میخوردم حس میکردم شیرم بیشتر شده

نه باعث افزایش شیر میشه و تاثیر دارو رو از بین میبره

اگه شیر خودتو میدی نخور من میخوردم بچم بی خواب میشد شبا نمیذاشت بخوابیم
البته هفته اول که بچم همش میخوابید روزی چندبار میخوردم بعدش دیدم داره بی خواب میشه شبا اذیت میکنه نخوردم دیگه

باعث بی خوابی بچه میشه سعی کن نخوری

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی