۹ پاسخ

عزیزم تبریک میگم بابت قدم نورسیده
چای کرک گرمه کاش الان نخوری
مخصوصا ک بچه پسر

چای کرک رو نمی‌دونم
ولی بعد ده روزگی نسکافه نخوردم. چون بچه بی خواب می‌شد.

بازم بستگی به بچت داره

من خودم چای کرک درست کردم خوردم

من به عشق نسکافه صبحها پامیشم.
ولی یک لیوان فقط.
خواب پسرمم اوکیه

نسکافه کم بخور ک میره توشیرت. بخوره بچه شب خواب نمیره برات😂😂

نه چرا بد باشه تو بارداری هم میگن بده بعدشم بده پس کی بخوریم😬

منم خیلی دلم میخاد منظورت از همون چای هندیاس دیگه درسته ؟

نسکافه ک عاشقشم

سوال های مرتبط

مامان محیا 🎀 مامان محیا 🎀 ۱ ماهگی
مامان ماه‍🌙‍لین جانم مامان ماه‍🌙‍لین جانم ۱۳ ماهگی
مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد
مامان پریماه مامان پریماه ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان ❤️❤️ مامان ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد