سلام خانما قهوه نسکافه در شیردهی ضرر داره

۴ پاسخ

من قهوه میخورم ولی تا چهار ساعت شیر نمی‌دم بعد چهار ساعت میدوشم میریزم بره

کم میکنه شیرو

منکه از تو حاملگی نخوردم قهوه
اونم با شکر میخوردم تقریبا کاپوچینو میشد

نسکافه هم موقعی ک زایمان کردم واسه اینکه اثر ب حسی بره چن باری خوردم

بچه رو بی خواب می کنه

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل🐣 مامان ابوالفضل🐣 ۹ ماهگی
مامان آریا و هاکان مامان آریا و هاکان ۱۵ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۷ ماهگی
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی