تو شیردهی قهوه و نسکافه میخورید؟

۶ پاسخ

نه.

یه شب خوردم والا تا صبح دهنمو سرویس کرد از بیخوابی دیگه نخوردم

دکتر منع میکنه باعث بیقراری بچه میشه

کافئین داره برا کولیک خوب نیست

بله

نه نمیخورم
فکر میکنم سیکل خواب بچه مو بهم بریزه

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ ۲ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان آرادکوچوکو💙 مامان آرادکوچوکو💙 ۹ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی