تو شیردهی نسکافه میشه خورد؟

۴ پاسخ

بهتره نخوری بچه بی خواب میشه

آره ولی بچت بیخواب میشه

میگن‌کافئین‌نفخ داره و روی خواب بچه ام‌تاثییر میذاره‌من‌انقدر دلم‌میخواد بخورم اما جرعت نمی‌کنم

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ ۲ ماهگی
مامان امیررضاامیرعباس مامان امیررضاامیرعباس ۱۳ ماهگی
مامان پسرجونم مامان پسرجونم ۱ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۶ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۷ ماهگی