نسکافه میشه خورد تو شیردهی

۳ پاسخ

اره روزی دو لیوان مشکلی نداره اسپرسو هم روزی یک فنجان من از دکتر تغدیه سوال کردم بعد از زایمانم

اگه رفلاکس داره نخور

من میخورم
چیزیم نشده حالا نمیدونم ضرر داره یان

سوال های مرتبط

مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ ۲ ماهگی
مامان امیررضاامیرعباس مامان امیررضاامیرعباس ۱۳ ماهگی
مامان پسرجونم مامان پسرجونم ۱ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۶ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۷ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی