۶ پاسخ

دكتر به من گفت تا ٤ ماه نخور
ولى من ازش نميتونم بگذرم🫢

آره معلومه گاز داره

شاید گاز داره بچه دل درد بگیره ولی خواهرم میخورد شیرش بیشتر میشد

دلش درد میگیره بچه

برای اینکه بچه نفخ می‌کنه میگن نخورید

من ک میخورم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان امیرو نارین ❤️ مامان امیرو نارین ❤️ ۱۵ ماهگی