۱۵ پاسخ

چه دوران بارداری چه غیربارداری این چیزااشغالن

من میخورم که 😆
دخترمم راحت شیر میخوره

یه تیکه بخور بو داره

بله من خیلی میخوردم اوایلش توجه نمیکردم ولی بعد خوردنش بچم همش گریه میکرد دل درد میشد بعد اون نخوردم

گلم الان تو تازه زایمان کردی اصلا واسه خودتم حتی خوب نیس

به شدت شیر و بدمزه و بد بو میکنه، من دوبار خوردم پسرم تا دو سه روز خودشو میکشت موقع شیر خوردن

الان زوده نخور
تو مزه شیرت تاثیر می‌زاره

چرا توی فرزند پروری تاپیک ها چن ماه قبل میان اول صفحه؟؟؟؟

یعنی هرچی بخوای بخوری تو شیردهی ممنوعه 🤣من غذام شده برنج آبگوشت پنیر

دوست من خورد صورت کوچولوش کلی دون دون شد فهمید از کالباس و عسلیه که خورده

من میخورم نمیدونم خوبه یا بد

خاک بر سرم من امشب خوردم چی بخورم مزه شیرم خوب بشه

منم نمیتونم نخورممم

تا ٤ ماهگى ممنوعه

خونگی درست کن عزیز با مواد ارگانیک ادویه های مجاز
هرچقدر میخوای بخور
جاهای معتبر هم هست بگیری

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی