مامانا تو شیردهی میشه سوسیس و کالباس خورد؟

۷ پاسخ

حتی در دوران عادی هم نبایدخورد

البته اوایل هیچی نمیخوردم تازگیا دارم میخورم

من ک میخورم

نخوری بهتر چون سیر داره شیرت بد مزه میشه بچه اذیت میکنه برا خوردن

نه نخور
پیاز خام
یا غذاهای پر پیاز
حبوبات و لبنیات اینم یه مدت محدود کنی برای نی نی بهتره

نه عزیزم تووقت دیگش هم مناسب نیست توشیردهی و بارداری که اثلا

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۱ ماهگی
مامان لِنا🤎🧸 مامان لِنا🤎🧸 ۶ ماهگی
مامان دایان و دیار مامان دایان و دیار ۱۰ ماهگی