۸ پاسخ

من همه چی میخورم اصلا ب این چیزا نباید توجه کرد

من که میخوردم

منم خوردم ولی دکترم گفت نباید بخورم

من ک خوردم تاالان

بله تا چهار ماه اول نباید بخوری

حداقل تا ۴۰ روزگی نخور

من یبار سر پسر اولم خوردم بچم تا چند روز سینمو نمیگرفت با گریه بخاطر بوی سیرش

من کلا یبار سیب زمینی با سوسیس خوردم اونم چون خونه بقیه بود نمیشد خورد...من نمیخورم ولی خواهرم می‌خورد

سوال های مرتبط

مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۱ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی