۱۰روز تاخیری دارم بی بی چک زدم منفی بود چرا عقب افتادم

۲ پاسخ

برو دکتر شاید تنبلی تخمدان داری

چیکار کنم پریود شم ؟🥺🥺

سوال های مرتبط