خانمهای نیشابوری انومالی هزینش چنده رفتین .با بیمه

۴ پاسخ

غربالگری و انومالی بیمه قبول نمیکنن آزاده من آنومالی و ۱و۷۰۰رفتم ازمایش غربالگری ام ۳و۸۷۵

انومالی همون تعیین جنسیته؟

منم باید برم هفته دیگه پیش غفور پور نمدونم چنده هزینه ها

سلام عزیزم با بیمه چی ؟
من آزاد رفتم ۱/۱۶۰ پیش غفورپور

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان فرشته کوچولو 💕 مامان فرشته کوچولو 💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری