چند وقت دیگه نی نیم بدنیا میاد 💙🥹

تصویر
۱۱ پاسخ

چ قشنگ بود اشکم در اومد😍😍😍

چقد قشنگ ،انشالله که بسلامتی بدنیا بیاد عزیزم

چه متن قشنگی🥹

بهترین حسی که هر مادری تحربه میکنه من هیچوقت یادم نمیره وقتی دخترمو بهم دادن روسینم گذاشتن انقد گریه کردم از خوشحالی حسی ک هیچ وقت تکرار نمیشه

گریم گرفت 🥲قشنگ ترین حس دنیاست🥲

آخه عزیزم‌ 🥰🥰🥰🥰🥰🥳🥳🥳🥳

انشالله همه اونایی که اقدامی هستن این لحظه ها رو تجربه کنن🤲

انشالله

😍😍 ای جانم

عزززیززم💖💖

وای چ قشنگ بود

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷🧸 مامان نیلا🩷🧸 ۷ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان 🩷توراهی 😍🩷 مامان 🩷توراهی 😍🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 روزهای ابتدایی تولد