۶ پاسخ

دقیقااا منم همچین حسی دارم😂

آره چرااا دردشم رفته انگار

اتفاقا الان داشتم ب همین فک میکردم یکم بزدگ شده بود الان باز کوچیک شده 😂

منم.فکر کنم بخاطر اینه دردش ول شده شل شده دیگه حس نمیکنیم بزرگه

منم اینجوریه من ک کلا سنیه زیاد ندارم الان باید بزرگ بشه ولی کوچیک میشه

منم اینجوری حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۶ ماهگی
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری