حس میکنم شکمم کوچیک تر شده ای خداااا🥲😐😐😐

۳ پاسخ

سلام خوبی گلم یه سوال داشتم شما زیر نظر دکتر امینی فر بودین؟
بنظرتون آمین فر بهتره یا رستمی بهتره یا خضری؟

من خیلی برام مهمه دکتر با سواد و با حوصله باشه اخلاقشم خوب باشه
من جم میشینم اما دکتر خوب پیدا نکردم زیر نظرشون باشم.شما تایید میکنید این دکترو؟

وای آره منم همین حسو دارم

بزار برسی به ۳۰ ۳۰ و رد کنی دیگه این حسو نداری منم قبل ۳۰ یادم‌میرفت حاملم‌کلا میرفت تو بخصوص شبا

سوال های مرتبط

مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۶ ماهگی
مامان دختری وپسرم مامان دختری وپسرم ۱۲ ماهگی
مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی