طبیعه صبح ها معده خالیه شکم کوچیک تره
شبایی که پرخوری کنی شکمت بزرگ تره،
به دفع هم ربط داره یا غذای نفخ دار خورده باشی!
شکم من صبح تا شب کلی فرقشه صبح ها انگار ماه ۶ام😁
شکمت که نفخ داشته باشه یا یبوست داشته باشی همینجوریه
مال من یروز بزرگه ی روز کوچیک
ممکنه بچه خودشو جمع کرده باشه
نکرااان نباش از اول بارداری برای من همین بوده هنوز میگن شکمم شله خیلی سفت نیست یهو بزرگه یهو کوچیکه
یه قسمت از بزرگی شکم ممکنه برا نفخ بوده باشه.
ولی تا حس ابریزش نداشته باشی که نشتی نمیشه
محض احتیاط برو بیمارستان تست امینو شور بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.